Monday 25 July 2011

dor de volei

..imi e un dor sa joc un meci de volei...:(
 clasa a XII-a ...dracu mai stie ce an a fost. eu sunt cel din randul de sus de la mijloc, cel mai inalt
 eu stanga, Dutescu Gabriel dreapta (cel mai bun prieten din liceu)
 Dutescu..cine putea fii. Iar camera este de la Predeal dintr-un cantonament. Imi aduc aminte ca si echipa de volei - fete din Ploiesti erau in cantonament in acelas timp cu noi
Dutescu Gabriel stanga, eu mijloc, Nastasie Catalin dreapta. Era un cantonament la Brasov am impresia..mm, da.
Hahaha, mi-am adus aminte ceva super tare despre Nastasie Catalin.
El a venit la noi la liceu, in calsa noastra in urmatorul an, sau sa fi fost la jumatatea clasei a IX-a. Imi aduc aminte ca a intrat in sala de sport, si s-a asezat pe banca. Nu imi mai aduc aminte cum de stiam ca el va fi urmatorul nostru coleg.  Daca nu ma insel atunci a fost prima noastra interactiune; ma asez langa el si il intreb politicos cum il cheama, l-am intrebat de 3 ori, initial, apoi pentru ca nu intelesesem, si a treia oara pentru ca raportasem colegilor din vestiar iar ei ma luasera la misto. De fiecare data raspunsul lui a fost : Dave Gahan, exact asa: Dave Gahan. Habar nu aveam ce vrea sa zica. Si asa a ramas. Jumatate am crezut ca il cheama Dave Gahan, jumatate am crezut ca nu e roman.  Ulterior am aflat toti cine este Dave Gahan asta si peste noapte toti am devenit depesari, iar lu soru-mea ii placea de el...bleah

No comments:

Post a Comment